Su-Iglesia .com ( Prophesy / Profecia )

El Leopardo del libro de Daniel

The Leopard of the book of Daniel

El Leopardo de Mesopotamia, la tercera bestia en el libro de Daniel. Los mismos Iranies tienen como tradición en reconocer a su pais como un felino.

Teheran esta en el lugar del corazón y Tabríz es el lugar donde los Iraníes creen tradicionalmente que fué el Eden. Su figura muestra que está listo para saltar contra el Oxidente

The Leopard of the Meadle East, The third beast in the book of Daniel. The Iranian people recognizes traditionally that Iran is like a Cat.

Tehran is in the place of the heart, and Tabriz is the place where the Iranian people traditionally believes that was the Paradise. The shape of the feline shows like is ready to jump against the West.

Dan.7.6. Después de esto miré, y he aquí otra, semejante a un leopardo, con cuatro alas de ave en sus espaldas; tenía tembién esta bestia cuatro cabezas; y le fue dado dominio.

Dan. 7:6 After this I beheld, and lo another, like a leopard, which had upon the back of it four wings of a fowl; the beast had also four heads; and dominion was given to it.

iglesia@su-iglesia.com