Iglesias/Churches Click para ver el mapa

[ or ]

Que encontrará aquí / What will you find here
Churches in United states, Churches in California,
Churches in Canada by provinces,
Churches in Ontario, Churches in Alberta, Churches in British Columbia, Churches in Manitoba, Churches in New Brunswick, Churches in NewFoundland, Churches in Northern Territories, CHurches in Nova Scotia
Churches in Ontario, Churches in PEI, Churches in Quebec, Churches in Saskatchewan, Churhces in the yukon Territories, Faith Gospel Tabernacle
Pentecostal Churches, Baptist Churches, Christian churches, Evangelical churches, Churches in Toronto, Churches in Brampton,
Churches in South America, Churches in the Spanish speaking areas of the wolrd.
We are updating our Church databases, as we receive the information.

Iglesias en los Estados Unidos, Iglesias en California,
Iglesias en Latino America por paises, Iglesias en el mundo hispano alrededor del mundo.
Iglesias cristianas en Canada por provincias: Iglesias en Ontario, Iglesias en Alberta, Iglesias en British Columbia, Iglesias en Manitoba, Iglesias en New Brunswick, Iglesias en NewFoundland, Iglesias en Northern Territories, Iglesias en Nova Scotia, Iglesias en Ontario, Iglesias en PEI, Iglesias en Quebec, Iglesias en Saskatchewan, Iglesias en yukon Territories
Iglesias Pentecostales, Iglesias Bautistas, Iglesias Evangelicas, Iglesias Cristianas, Iglesias Misioneras, Iglesias de Dios, Iglesias Elim, Faith Gospel Tabernacle, Iglesia Cristiana Dufferin Subway Church, en Brampton, Ontario Canada. Iglesias en Toronto.
Hacemos update de nuestras bases de datos regularmente cuando recibimos la información de las iglesias.

Usted podrá encontrar allí Nuestra declaración de Fe, y promesas, nuestra identificación con el mundo actual, el Local de la iglesia donde el  Señor nos permite reunirnos para adorarle, mapas y direcciones de como encontrarnos en Brampton, Ontario Canada, y también la información para nuestra afiliación con la Iglesia en Ingles The Faith Gospel Tabernacle Ministries.

There you will be able to find Our declaration of Faith, and promises, our identification with the present world, the Premises of the church where the Lor our God allows to reunite us and adore Him, maps and directions how to find us in Brampton, Ontario Canada, and also the information for our affiliation with the English Church, "The Faith Gospel Tabernacle Ministries".

Escríbanos a  iglesia@su-iglesia.com con Preguntas, Comentarios, Fotos, Noticias, Testimonios, Acciones de Gracias, Dándonos ánimo, Enviándonos material para compartir con los demás, y si el Señor toca su corazón para hacer una donación, nosotros le estaremos muy agradecidos.
En el Amor de Cristo Jesús: Iglesia Cristiana Dufferin Subway Church